תגיות: פרשת בשלח
- הנושא הזה ריק.
מציג 3 תגובות משורשרות
-
מאתתגובות
-
-
שמעון לוראורח
ברגע שנפסק המן פסקו יחד עמו כל דיני המן וע"כ יכלו להותיר.
-
אריה וייסמןאורח
כל האיסור היה לשמור מיום ליום שבכך הם ממעטים את האמונה בקב"ה , אך ביום האחרון לא היה בעיה ואיסור לשמור לימים שאחרי זה.
-
חיים דינראורח
בספר פענח רזא תירץ שליום שלא יורד בו מן מותר להשאיר והגר"ח תירץ שכיוון שפסק המן בטל האיסור להשאיר והגרי"ש אלישיב תירץ שהיה מן של נס והיה מותר להשאירו ועוי"ל שהיה מן של שבת (שהרי משה רבינו מת בשבת) וכיוון דאישתרי אישתרי
-
יונתן ביטוןאורח
כך הקשה במושב זקנים מבעלי התוס' ותירץ שהמן היה נבלע בכליהם והיו אוכלים מתוך כליהם
-
-
מאתתגובות
מציג 3 תגובות משורשרות